اخبار مرتبط

    موفقيتي ديگر براي پارك علم و فناوري آذربايجان شرقي/تندیس زرین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در دستان شرکت بسپار شیمی سپیدان
    تاریخ ایجاد خبر : 1403/2/30
    ساعت ایجاد خبر : 14:39
    شماره خبر : 3528
    شرکت بسپار شیمی سپیدان از شرکت‌های مستقر در پارک تبریز در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برگزیده تندیس زرین شد.

    این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری اذربایجان شرقی، در بخش فن آفرینی و تجاری سازی فناوری ( شرکت‌های رشد یافته)، رتبه اول را تصاحب کرد.
    رئیس هیات مدیره گروه دانش بنیان بسپار شیمی سپیدان پس از دریافت تندیس ویژه جشنواره از دست وزیر علوم و تحقیقات گفت: این موفقیت نتیجه تلاش‌های شبانه روزی بیش از ۳۰۰ نخبه این مجموعه دانش بنیان است. 

    دکتر کریمیان، توانایی در تولید بیش از ۱۰۰ محصول دانش بنیان در حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر، موفقیت در صادرات محصولات دانش بنیان و ایجاد فرصت و الگو گیری برای دیگر شرکت‌ها را از جمله دلایل انتخاب این شرکت بعنوان برترین شرکت رشدیافته دانش بنیان عنوان کرد. 
    وی افزود؛ در این رویداد صاحبان ۹ طرح کسب و کار و هفت شرکت نوپا و ۹ شرکت رشدیافته فن آفرین و تجاری از بین ۴۸۱ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور به مرحله نهایی راه یافتند .
     

    گفتني‌است؛ جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به عنوان اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام برداشته است. شناسایی و معرفی واحد‌های فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و توان نخبگان کشورمان ایران است.