اخبار مرتبط

    حضور ۱۵ شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی
    تاریخ ایجاد خبر : 1403/2/18
    ساعت ایجاد خبر : 15:5
    شماره خبر : 3517
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از حضور ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران خبر داد.

    دکتر جعفری‌راد از این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعتی تجاری در حوزه تخصص ایران یاد کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بسیار مغتنم برای شرکت‌های فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است تا شرکت‌های دانش‌بنیان دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان و متخصصان این حوزه را به خود جلب کنند. 
     
    وی گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، فعالیت‌های و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند. 
     
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی همچنین عنوان کرد: این رویداد، به عنوان یک پلتفرم ارتباطی بین تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و متخصصان این صنعت عمل می‌کند و فرصتی فراهم می‌کند تا تجربیات و دانش فنی به اشتراک گذاشته شود و راهکار‌های بهبود و توسعه صنعتی مورد بررسی قرار گیرد. 
     
    گفتنی‌است؛ محل دائمی برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. زمان برگزاری آن از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد.