جدیدترین ویدئوها

نشست هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های آتی پارک علم و فناوری، مشکلات و درخواست، های شرکت‌ها در ارتباط با حوزه
معاونت فناوری و نوآوری پارک برگزار گردید. 

این نشست باحضور معاونین پارک و مدیر مرکز رشد  وشرکت های مستقر در پارک علم و فناوری با هدف پیشبرد هر چه بهتر در راستای جهش تولید و فناوری برگزار شد. 

1403/01/27 23:39:18

این جلسه که با حضور دکتر جعفری راد رئیس پارک علم و فناوری، دکتر زینالی معاون فناوری، محمدیاری، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری و همچنین عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مرند و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مرکز رشد مرند برگزار و به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای فناور پرداختند. 

1403/01/20 10:44:44

 

مراسم غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت  آغاز سال جدید که مقارن با ماه مبارک رمضان بوده، صبح امروز با حضور ریاست پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و جمعی از همکاران برگزار شد.

دکتر جعفری راد، با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت، ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت  یاد و خاطره شهدا اذعان داشت: ماندگاری انقلاب ثمره مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: شهدا چشم و چراغ راه آينده ملت ايران هستند،شهيدان همواره زنده هستند و شهادت راهي براي رستگاري و پيروزي دين است و همه ما مديون شهدا هستيم و امروز وظيفه ما انتقال ارزشهاي آنان به نسل هاي آينده است. 

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی عنوان داشت: شهدا منبع نامتناهی الهامات و اخلاص در جامعه ما هستند و ما باید همیشه از وجود آنها در زندگی خود استعانت بجوییم.

1403/01/05 13:31:10

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ 
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ 
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ 
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن عید نوروز و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
برخود لازم می‌دانم از کلیه عزیزان فعال در حوزه فناوری و نوآوری، که در سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه، موجبات تقویت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم نمودند، تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و با همدلی، همفکری و هم‌افزائی، در مسیر رشد، توسعه، پیشرفت و خدمت به کشور عزیزمان گام برداریم. ان‌شاءالله

سعید جعفری راد – 26 اسفند ماه 1402

1403/01/01 10:02:05