اخبار مرتبط

    جلسه معرفی محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان در پالایشگاه نفت آبادان
    تاریخ ایجاد خبر : 1403/5/6
    ساعت ایجاد خبر : 14:11
    شماره خبر : 3570
    به منظور ایجاد بازار فروش برای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی انجام شد.

    با توجه به زنجیره ارزش راهبردی قطعه سازی و ماشین آلات پیشرفته، به منظور تکمیل  زنجیره ارزش، شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به همراه معاون فناوری و نوآوری، مدیر دپارتمان بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با حضور در شرکت پالایشگاه نفت آبادان توانمندی ها و محصولات خود را معرفی کردند. 


    در راستای ایجاد ارتباط موثر و پایدار با صنایع مهم کشور و بهره‌گیری از پشتوانه و توان علمی، معاون فناوری و نوآوری و شرکت های فناور پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از  پالایش نفت ابادان بازدید نموده و در در جهت ایجاد زمینه‌ی همکاری‌های مشترک گفت و گو کردند. 


    دکتر مهدی زینالی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری با اشاره به اینکه این بازدید با هدف ایجاد بازار فروش برای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شده عنوان کرد: پالایشگاه نفت آبادان، پالایشگاهی پیشرو در تولید است که پارک علم و فناوری در نظر دارد طبق اعلام نیاز این شرکت بزرگ نفتی، محصولات و دستاورد های شرکت های دانش بنیان و فناور را تامین نماید.

    گفتنی‌است؛ مقرر گردید تفاهم نامه ای مبنی بر همکاری جهت تامین قطعات و محصولات مورد نیاز این شرکت بزرگ نفتی فی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و پالایشگاه نفت آبادان منعقد گردد.
    و همچنین شرکت های فناور و دانش بنیان در راستای پرزنت محصولات خود، جلسات متعددی برگزار کردند.