اخبار مرتبط

    تأمین کالا و قطعات پالایش نفت توسط شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1403/3/28
    ساعت ایجاد خبر : 23:36
    شماره خبر : 3552
    باهدف ایجاد بازار فروش برای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی انجام شد؛ با توجه به زنجیره ارزش راهبردی قطعه سازی و ماشین آلات پیشرفته و حضور صنایع مادر در دو استان هرمزگان و خوزستان، به منظور تکمیل زنجیره ارزش، رئیس پارک علم و فناوری و شرکت های فناور و دانش بنیان از شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید نمودند.

    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: حمایت از ساخت داخل و تولیدکنندگان داخلی به‌منظور کمک به استمرار تولید، از سیاست‌های پارک علم و فناوری است.

    دکتر جعفری رادهدف از این بازدید را ایجاد بازار فروش برای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری اذربایجان شرقی  اظهار کرد وگفت: شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توانایی تولید قطعاتی که سالانه هزینه زیادی برای تامین آن می‌شود را تولید کرده و به دست صنایع بالادستی ایران برساند. 

    وی با بیان اینکه هدف از این بازدید آشنایی با اقدام‌های فناورانه و ظرفیت‌های این بخش در شرکت پالایش نفت بندرعباس است، خاطر نشان کرد: شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری شرکت‌های تولیدی توانمندی هستند که افزایش ارتباط آنها با صنایع از جمله شرکت‌های نفتی می‌تواند در تأمین کالا و قطعات مورد نیاز همچنین جلوگیری از وابستگی به خارج از کشور بسیار مؤثر باشد.

    شرکت‌های دانش‌بنیان و عضو پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از واحدهای عملیاتی، کارگاه‌ها و بخش‌های پژوهشی بازدید کردند.