اخبار مرتبط

    تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری استان آذربایجان ‌شرقی با پتروشیمی بوشهر جهت مشارکت در زنجیره تأمین قطعات آن مجتمع
    تاریخ ایجاد خبر : 1403/2/22
    ساعت ایجاد خبر : 12:50
    شماره خبر : 3522
    در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که در محل غرفه شرکت صنایع تجهیزات نفت واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری جهت ایجاد بستر مشارکت و همکاری متقابل به منظور تبادل دانش طرح‌های فناورانه و دانش بنیان، گسترش توان ملی و نیل به خودکفایی در جهت تولید، توسعه و تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان، فی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مدیرعامل پتروشیمی بوشهر امضا شد.

    به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که در محل غرفه شرکت صنایع تجهیزات نفت واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری جهت ایجاد بستر مشارکت و همکاری متقابل به منظور تبادل دانش طرح‌های فناورانه و دانش بنیان، گسترش توان ملی و نیل به خودکفایی در جهت تولید، توسعه و تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان، فی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مدیرعامل پتروشیمی بوشهر امضا شد.

    در این تفاهمنامه مقرر شد شرکت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای مشارکت در زنجیره تأمین قطعات آن مجتمع، فعالیت داشته باشند و وارد وندور لیست آن مجموعه گردند.
     از طرفی  پتروشیمی بوشهر دارای ۷۰۰۰ پرسنل و صنایع نفتی و ابزاردقیقی گسترده می باشد که می تواند بازار مناسبی برای شرکت های دانش بنیان استان باشد.

    تفاهم نامه بین دکتر جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مهندس حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر امضا تبادل گردید.