اخبار مرتبط

    برگزاری نشست معرفی نیازهای فناورانه وزارت عتف در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1402/11/14
    ساعت ایجاد خبر : 18:5
    شماره خبر : 3458
    با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، نشست معرفی نیازهای فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف در ساختمان گلگشت برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد نسبت به رشد و ارتقای کیفیت نظام آموزشی عالی، پژوهشی و فناوری کشور اقدام ‌نماید. در این راستا، با هدف شبکه‌سازی و بهم‌رسانی نقش‌آفرینان مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور با محوریت پارک‌های علم و فناوری، «اولین رویداد نیازمحور فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در وزارت عتف» در تاریخ 2 و 3 اسفند ماه 1402 برگزار می‌گردد. 
    به‌همین منظور، با توجه به ظرفیت‌ها‌ و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و جهت رفع نیازهای فناورانه وزارت عتف، در نشستی که در سالن جلسه ساختمان گلگشت برگزار شد، محورها و برنامه‌های این رویداد معرفی و تشریح گردید و در انتها، به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.