اخبار مرتبط

    راه‌اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه
    تاریخ ایجاد خبر : 1402/9/16
    ساعت ایجاد خبر : 23:33
    شماره خبر : 3423
    قرارداد ایجاد، تأسیس و بهره‌برداری مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در نمایشگاه رینوتکس 2023 به امضاء طرفین رسید.

     در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی ایران و به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه‌ جانبه علمی، فناوری و نوآوری و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود بر پایه نیازهای توسعه‌ای استان آذربایجان‌شرقی، قرارداد راه‌اندازی مرکز رشد مشترک واحدهای فناور بین پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، به امضاء دکتر سعید جعفری راد و دکتر بهمن ولی‌نژاد رسید. با توجه به مفاد این قرارداد، تأمین ساختمان مرکز رشد با زیربنای ۳۰۰۰ مترمربع، کلیه امکانات، مشاعات، زیرساخت‌ها و تجهیز ساختمان بر عهده دانشگاه آزاد بوده و در عوض پارک علم و فناوری استان متعهد گردید با رعایت مقررات مربوطه، تمامی خدمات و حمایت‌های فنی دانش‌بنیان، تخصصی، حقوقی، مشاوره‌ای، مالی و مالیاتی و سایر موارد ارائه شده به مراکز رشد وابسته و شرکت‌های مستقر در پارک را عیناً به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد مشترک نیز ارائه دهد.
    گفتنی است این تفاهم‌نامه برای مدت پنج سال در محل غرفه پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی در سالن امیرکبیر نمایشگاه رینوتکس 2023 به  امضای طرفین رسید.