اخبار مرتبط

    برگزاری سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با مشارکت پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1401/12/13
    ساعت ایجاد خبر : 20:0
    شماره خبر : 3267
    سومین جشنواره کارآفرینی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با محوریت فناوری‌های نرم و خلاق با مشارکت پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی برگزار‌شد.

    به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، دکتر جعفری‌راد رئیس پارک علم و فناوری استان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این رویداد که به میزبانی دانشگاه هنر‌اسلامی تبریز برگزار ‌گردید، به اهمیت عنصر نوآوری در صنایع اشاره نموده و خاطر‌نشان کرد: با توجه به تغییر ریل گزاری و سیاست‌های پارک علم و فناوری، نقشه راه این مجموعه در جهت حمایت از شرکت‌ها و صاحبان ایده، از نیاز‌محور به تقاضا‌محور تغییر کرده‌است. ایشان در ادامه به اولویت‌های پارک علم و فناوری در خصوص راه‌اندازی مراکز رشد با همکاری بخش‌خصوصی اشاره نموده و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت بخش خصوصی از واحد‌های فناور استان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه صنایع خلاق باشیم.

    دکتر کی‌نژاد رئیس دانشگاه هنر‌اسلامی تبریز نیز در این نشست از اهمیت جایگاه هنر در صنایع، سخن به میان‌آورده و افزود: کارآفرینی در حوزه هنر یکی از اولویت‌های این دانشگاه می‌باشد که نمود آن در نمایشگاه‌های برگزار شده، مشاهده می‌شود. ایشان در ادامه صحبت‌های خود به غفلت از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها اشاره کرده و حمایت از جوانان و مستعدین این حوزه را امری حیاتی دانست.

    در پایان این نشست، از بانیان برگزاری این رویداد و کسانی که در توسعه کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز زحمات شایانی کشیده‌بودند، تجلیل و قدردانی‌شد.