اخبار مرتبط

    انتخاب شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی به عنوان کارآفرین برتر استانی در بخش خدمات
    تاریخ ایجاد خبر : 1401/11/27
    ساعت ایجاد خبر : 15:4
    شماره خبر : 3263
    شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی به عنوان کارآفرین برتر استانی در بخش خدمات انتخاب شد.

    به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی عصر روز 23 بهمن در محل عمارت استانداری با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد. حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارکرد: کارآفرینان رمز پیشرفت یک کشور هستند و موتور پیشران جامعه به حساب می‌آیند. فتحی گفت: فرایند کارآفرینان برتر با ارزیابی 202 نفر آغاز شد که 82 نفر آنها به مرحله ارزیابی توسط داوران غیربومی راه یافتند و در نهایت 10 نفر کارآفرین برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب شدند.
    در ادامه استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی از گذشته به استان تولید، تجارت و صادرات مطرح بوده، گفت: کارآفرینان، تولیدکنندگان، بازرگانان و صادرکنندگان ما باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنند. وی افزود: البته ارزش و کرامت، منحصر به حقوق و مزایای مادی نیست، بلکه باید به رشد و ارتقای علمی و کاری و نیروی کار هم توجه داشت.
    در پایان این مراسم چند تن از کارآفرینان برتر سخنرانی کردند و از ده نفر از کارآفرینان برتر تقدیر شد. شایان ذکر است، نادرآقازاده، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ستاک ، مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی به عنوان کارآفرین برتر استانی در بخش خدمات انتخاب شد.