اخبار مرتبط

    برگزاری گپ‌تایم فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1401/10/5
    ساعت ایجاد خبر : 20:6
    شماره خبر : 3235
    در راستای ایجاد فرصتی مناسب برای شرکت های دانش بنیان و فناور جهت مطرح نمودن نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود، گپ‌تایم فناوری توسط پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان­ شرقی، هشتمین گپ‌تایم فناوری استان با موضوعیت دیدار و گفت و گوی صمیمی شرکت‌های دانش­ بنیان و فناور با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

    در این دیدار که به میزبانی پارک علم و فناوری در مجتمع عصر انقلاب برگزار شد، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر کل امور مالیاتی استان و نمایندگانی از بیمه تامین اجتماعی و شرکت تراکتورسازی تبریز حضور داشتند.

    در ابتدای جلسه دکتر جعفری راد رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی طی گزارشی از فعالیت­ های انجام یافته در یک سال گذشته، از تلاش­های صورت گرفته توسط تمامی افرادی که باعث رشد مجموعه پارک علم و فناوری در سطح کشور و عرصه بین‌المللی شده بودند قدردانی نمودند. ایشان در ادامه به مشکلات پارک و شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرده  و خواهان بررسی و تجدید نظر در خصوص اعتبارات اختصاصی و تخصیص بودجه به پارک علم و فناوری استان شدند.

    در ادامه شرکت­های دانش ­بنیان و فناور در یک فضای صمیمی به گفت و گوی آزاد پرداخته و کلیه مشکلات و موانع موجود از قبیل مسائل مالیاتی، صدور پروانه بهره‌برداری، بیمه کارکنان، کمبود فضای کارگاهی، تسهیلات و سایر موارد را مطرح نمودند.

    در انتهای این جلسه، دکتر فلاح مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی، دکتر پرنیان رئیس سازمان­ صمت آذربایجان­ شرقی و دکتر اورج­زاده مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان­ شرقی بر اهمیت حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از پارک و شرکت‌ها اشاره نموده و تعامل بیشتر و رفع موانع موجود بر سر شرکت­ های دانش­ بنیان و فناور را اولویت خود دانسته و تاکید کردند که در این خصوص اقدامات اساسی و فوری انجام خواهد شد.

    لازم به ذکر است گپ‌تایم‌های فناورانه که به میزبانی پارک علم و فناوری آذربایجان­ شرقی برگزار می ­شود همواره فرصتی مناسب برای شرکت های دانش ­بنیان و فناور میباشد تا بتوانند هر چه بهتر  مشکلات و مسائل موجود بر سر راه  خود را مرتفع سازند.