اخبار مرتبط

    برگزاری وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟"
    تاریخ ایجاد خبر : 1401/5/10
    ساعت ایجاد خبر : 11:27
    شماره خبر : 3179
    وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟" باهدف آشنایی با شیوه استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی؛ در این وبینار شرایط و فرآیندهای پذیرش، خدمات و مزایا استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط مهندس مریم آرین خواه مدیر مؤسسات پارک علم و فناوری استان تشریح خواهد شد.
    در وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟" شرایط متقاضیان واجد شرایط  برای استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بیان خواهد شد.
    شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد دارای ایده و محصول فناورانه با شرکت در این وبینار می‌توانند با فرآیند و الزامات استقرار در واحد مؤسسات پارک علم و فناوری آشنا شده و درخواست استقرار بدهند.
    وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟" به‌صورت آنلاین چهارشنبه مورخ 12 مرداد 1401 از ساعت 16 تا 18 توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شتاب‌دهنده ستاک آپ برگزار خواهد شد.
    علاقه‌مندان  می‌توانند با مراجعه به آدرس  https://eastp.ir/Event/Home/Detail/1032 در این رویداد بصورت رایگان ثبت‌نام بکنند.