اخبار مرتبط

    آغاز فرآيند احداث خط   تولید تجهیزات مخابراتی در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/6/29
    ساعت ایجاد خبر : 22:19
    شماره خبر : 2078
    با امضای چهارمین  قرارداد واگذاری زمین از اراضی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، فرایند احداث خط  تجهیزاتی مخابراتی آغاز شد.

    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین به شرکت بینا ماشین آسیا با اشاره به پیگیری و عزم جدی این شرکت برای خط تولید صنعتی در پارک علم و فناری آذربایجان شرقی بر ضرورت تسریع در ساخت کارگاه تولیدی در قطعه واگذار شده تاکید کرد.
    دکتر عبدالرضا واعظی افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حال رایزنی با سازمان های متولی برای تسریع در ساخت کارگاه های تولیدی در اراضی واگذار شده برای ایجاد شهرک فناوری در مجتمع عصر انقلاب است.
    مدیر عامل شرکت بینا ماشین آسیا نیز بااشاره به آرزوی دیرینه این شرکت برای ایجاد خط تولید تجهیزات مخابراتی در فضای فناورانه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: با  احداث این کارگاه خط تولید مودم ،سویج و هاب های مرتبط با فیبر نوری تولید خواهند شد.
    چمن خواه با اشاره به تولید 8 محصول دانش بنیان در حوزه مخابرات در این شرکت گفت: محصولات مورد نیاز صنایع مخابراتی کشور در این شرکت طراحی و تولید می شود.
    وی یادآور شد:این شرکت از سال 1388 فعالیت های خود را از پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی شروع کرده   و اکنون یکی از برترین شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه و فیبر نوری در کشور است.
    کارخانه تولید  تجهیزات  مخابراتی در قطعه ای به مساحت 1078 متر مربع در مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی احداث خواهد شد.