اخبار مرتبط

    در آستانه عيد قربان كاركنان پارك علم و فناوري از خدمات تسهيلات خريد ويژنو بهره‌مند شدند
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/4/28
    ساعت ایجاد خبر : 23:43
    شماره خبر : 2060
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از ارائه تسهیلات خرید تخفیفی و اقساطی کالا و خدمات توسط سامانه فناورانه ويژنو به کارکنان پارک علم و فناوری استان خبر داد.

    دکتر عبدالرضا واعظی  افزود: کارکنان این پارک خواهند توانست با استفاده از اپلیکشین ويژنو از فروشگاه‌های منتخب کالا و خدمات خود را با تخفیف و شرایط ویژه خریداری کنند.
    وی افزود: کارکنان پارک می‌توانند از تسهیلات حداقل 50 میلیون ریالی و حداکثر 300 میلیون ریالی با نرخ تسهیلات 2 تا 4 درصد با بازپرداخت 6 تا 12 ماه بهره شوند.
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد: تأمین‌کننده کالا می‌توانند با عضویت در این نرم‌افزار کالا و خدمات خود را با شیوه نوین به کاربران عرضه کنند.
    دکتر عبدالرضا واعظی بیان کرد: نرم‌افزار کاربردی ويژنو که توسط شرکت دانش‌بنیان فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی طراحی و ساخته‌شده است امکان جست‌وجو، مشاهده و انتخاب تأمین‌کنندگان طرف قرارداد را برای کاربران سامانه فراهم کرده و امکان خرید و تأیید مبلغ خرید توسط بارکد یکتا فراهم گردیده است.
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد:  در فاز دوم در حال بررسي امكان استفاده شركت های فناور و  دانش بنيان از خدمات ويژنو هستيم.