اخبار مرتبط

    برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
    تاریخ ایجاد خبر : 1399/6/6
    ساعت ایجاد خبر : 10:53
    شماره خبر : 1955
    مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند روز چهارشنبه ۵ شهریور با حضور هیات رئیسه ، مدیران و کارکنان پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی در سالن جلسات مجتمع عصر انقلاب برگزار گردید

    برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
    مراسم گرامیداشت هفته دولت و  روز کارمند روز چهارشنبه  ۵ شهریور با حضور هیات رئیسه ، مدیران و کارکنان پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی در سالن جلسات مجتمع عصر انقلاب  برگزار گردید. 
    در این  مراسم دکتر واعظی  رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  ضمن تسلیت  فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع)  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،  هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. دکتر واعظی عنوان کرد مهمترین پیام عاشورا آزادگی است  و وظیفه ما درک صحیح پیام واقعه عظیم عاشوراست.  رئیس پارک افزود، در شرایط کنونی کشور ،  بایستی  وظیفه شناسی و دلسوزی برای سازمان،  اولویت اول تک تک کارکنان باشد و رشد و تعالی هر سازمانی موجبات رشد کارکنان آن مجموعه را فراهم  می نماید. دکتر واعظی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل پارک خواستار جدیت و تلاش بیشتر همکاران برای حرکت پر شتاب به سمت اهداف پارک شد. رئیس پارک در ادامه،  برنامه های تدوین شده پارک را به منظور توانمند سازی پرسنل و ارائه خدمات رفاهی هر چه بیشتر تشریح نمود. در ادامه معاونین و مدیران پارک نیز از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر نمودند. 
    در انتهای مراسم مهندس داود جی افرام ، مینا سیفی،  مریم آرین خواه و سمیرا حیدر زاده  به عنوان کارکنان برگزیده پارک در سال 1399  انتخاب و معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر و جوایز ازمساعی و کوشش های ارزشمند ایشان  قدردانی شد.