آغاز ثبت نام طرح گرنت رشد در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
تاریخ ایجاد خبر : 1399/4/9
ساعت ایجاد خبر : 20:31
شماره خبر : 1932
با رونمایی از طرح گرنت رشد و با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی در مجموعه عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی صورت پذیرفت

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  با همکاری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی  از پروژه‌های توسعه محصول شرکت ‌های فناور وابسته به مراکز رشد و نوآوری پارک و همچنین صاحبان ایده های جدید و فناورانه در قالب طرح گرنت رشد  (اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول) حمایت می کند. 
مراسم رونمایی از طرح گرنت رشد، با حضور جواد رحمتی معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان شرقی ، دکتر محمد فرزاد مدیر کل  اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی و هیات همراه روز دوشنبه 9 تیر ماه 1399 در محل مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد. 
گرنت رشد،  حمایت مالی است که با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی،  پارک فاوا و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات  به شرکت های دوره رشد مستقر در مراکز رشد وابسته به پارک و همچنین صاحبان ایده و طرح های فناورانه خارج از پارک  تعلق می گیرد. 
 شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال، بستری مناسب برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش است و متشکل از پارک ‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها است که در ارتقای سطح فعالیت  ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اقتصاد دیجیتال همکاری می‌ کنند. اعضای این شبکه در حال حاضر پارک‌های علم و فناوری آذربایجان شرقی ، سمنان، ، استان مرکزی و فارس و مرکز رشد رویش هستند.
از کلیه  شرکت های  مستقر در مراکز رشد پارک و شرکت های فناور متقاضی استقرار در مراکز رشد وابسته به پارک  دعوت می شود تا نسبت به ثبت نام  و ارسال اطلاعات خود از طریق وب سایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی   اقدام نمایند. .
شرکت های متقاضی میتوانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در ساعات اداری  با شماره  04134265017تماس حاصل نمایند.