جدیدترین تصاویر

یادگیری مستمر؛ ویژگی بارز کارمندان پارک علم و فناوری آذربایجان شرق
تاریخ ایجاد خبر : 1400/6/11
ساعت ایجاد خبر : 14:4
شماره خبر : 2071
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی یادگیری مستمر در حوزه‌های تخصصی کاری و عمومی را ویژگی بارز کارمندان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دانست.

دکتر عبدالرضا واعظی در آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ده شاخص کارمند نمونه را برشمرد و گفت: تلاش مستمر برای یاددادن و یادگرفتن و بهتر شدن کارکنان، وجه تمايز نهادهای علمی و فناوری به‌عنوان سازمان‌های ياد دهنده و يادگيرنده است.
وی با تأکید بر حرفه‌ای بودن تمامی کارکنان در گفتار، در رفتار و در عمل بیان کرد: کارکنان باید با نگرش مثبت در حوزه‌های مختلف ابتکار عمل داشته باشند و با تعقل و هوش بر مشکلات غلبه کنند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مسئولیت‌پذیری را از دیگر شاخص‌های مهم برای کارمندان عنوان کرد و تأکید کرد: کارکنان پارک علم و فناوری در کنار وظایف محوله جاری باید با داشتن انگیزه و تعصب سازمانی با نقش‌آفرینی در حوزه‌های کاری ملی برای اعتلا جایگاه پارک علم و فناوری تلاش کنند.
دکتر واعظی بابیان ضرورت، دارا بودن هوش هیجانی و رابطه خوب همکاران با یکدیگر اظهار کرد: کارمندان پارک علم و فناوری باید همواره با دوری از حواشی، صادق و وظیفه‌شناس باشند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تأکید بر تسلط کارمندان بر قوانین و آیین‌نامه‌های کاری و نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی خاطرنشان کرد: در خصوص تصميم گيري  در كارها، كارشناسان و مديران اول بايد در مورد موضوعات توانايي تصميم گيري را در خودشان تقويت كنند و دوم اينكه تصميم درست و خوب بگيرند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز گفت: مصوبه‌های لازم در خصوص راه‌اندازی صندوق‌های رفاه کارکنان و تعاونی مسکن اخذشده و به‌زودی آغاز به کار خواهند کرد.
دکتر دهقان با تأکید بر ضرورت رفاه و آُسایش کارکنان و شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های ورزشی، تفریحی بعد از کرونا برگزار خواهد شد.
معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی هم هدف و غایت اصلی فعالیت پارک علم و فناوری را حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: باانرژی مثبت صمیمیت و جدیت بیشتر باید برای افزایش بهره‌وری و کارکرد مجموعه تلاش کرد.
دکتر کیانی دل‌بستگی و همدلی موجود در بین کارکنان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی را اصلی‌ترین دلایل موفقیت روزافزون این مجموعه بیان کرد.
در این مراسم محمدحسین رضاوند مدیر امورمالی، بهمن محمدیاری مدیر مراکز رشد، فرهاد خلقی رییس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، ناهیده نورافکن معاون مرکز رشد تبریز، باقر نصرتی حسابدار، علی سپهری کارشناس امور اداری، فاطمه صفری کارشناس دفتر مالکیت فکری، زینب احمدزاده کارشناس دفتر ریاست، صالح خداداد لشگری کارشناس دپارتمان بازاریابی، پرویز اژدردوست کارپرداز و عیدی حراست فیزیکی و حسین نظری خدمات پارک به‌عنوان کارمندان نمونه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی معرفی و تجلیل به عمل آمد.