اخبار مرتبط

    تجربه موفق ايجاد مراكز نوآوری باز صنعتی توسط صنايع بزرگ دنيا
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/7/14
    ساعت ایجاد خبر : 21:15
    شماره خبر : 2081
    رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: صنایع مختلف در جهان تجربه موفقی را در ایجاد مراکز نوآوری تجربه کرده اند.

    دکتر عبدالرضا واعظی در دیدار با مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران افزود: صنایع با ایجاد مراکز نوآوری می‌توانند از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خبرگان مرتبط با صنعت خود بهره‌مند شوند.
    وی بابیان امکان جذب افراد دارای ایده و تخصص در این مراکز اظهار کرد: واحدهای مستقر در مراکز نوآوری تخصصی صنایع می‌توانند تسهیلات مالی، کارگاه‌های آموزشی، منتورینگ و حمایت‌های مختلف پارک علم و فناوری استان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهره‌مند شوند.
    رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی در استان توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات بیان کرد: صنایع با برگزاری رویدادهای مختلف مانند جشنواره‌های رویش و برگزاری چالش‌های مختلف، نیازهای صنایع خود را مرتفع و با فناوری بالا محصولات مختلف را تولید کنند.
    مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران نیز گفت: این شرکت به دنبال ایجاد خطوط تولید هایتک تمام‌خودکار جدید متناسب با نیاز بازار است.
    رحیم شیرین‌آبادی افزود: شرکت پیستون ایران از سال 1352 بادانش بروز و فناورانه تولیدکننده پیستون‌های مختلف در کشور است و در سال‌های گذشته توانسته بخش اعظمی را پیستون‌های وارداتی را در کشور بومی‌سازی کند.
    شرکت تولیدی پیستون ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پیستون کشور سالانه بیش از 7 میلیون عدد پیستون و 7 میلیون عدد گژن پین و بسیاری از پیستون‌های با فناوری بالا را تولید می‌کند.