آغاز فرآيند احداث خط توليد ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
تاریخ ایجاد خبر : 1400/6/17
ساعت ایجاد خبر : 17:3
شماره خبر : 2073
با امضای دومین  قرارداد واگذاری زمین از اراضی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، فرایند احداث خط تولید انبوه ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز آغاز شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین به شرکت دانش‌بنیان دورنمای بسته بندی گفت: صنایع پتروشیمی از الزامات و استاندارهای بالایی برای خرید قطعات مورد نیاز در نظر گرفتند که شرکت دورنمای بسته بندی با تولید قطعات با کیفیت در سالیان گذشته به خوبی توانسته است نیاز واحدهای پتروشیمی را تامین بکند.
 دکتر عبدالرضا واعظی  افزود: شرکت دورنمای بسته بندی باید افزون بر صیانت از برند شرکت،محصولات جدید و نو با تکنولوژی بالا را تولید بکنند.
وی با اشاره به تصویب طرح جامع پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نظام مهندسی استان تاکید کرد:با افزایش ارتباطات با سازمان‌های مختلف از حداکثر ظرفیت قانونی بهره جستیم تا شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌سرعت بتوانند کارگاه‌های تولیدی محصولات نوآور و هایتک را احداث بکنند.
مدیرعامل شرکت دورنمای بسته بندی نیز گفت: با گسترش فضای فیزیکی کارگاهی و خط تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز اشتغالزایی 100 نفر ایجاد خواهد شد.
سینا فاضل زاد افزود:این شرکت از توانمندی بسیاری در زمینه طراحی ،تولید و تامین قطعات بسته بندی پتروشیمی برخوردار است.
به گفته وی اکنون تمامی دستگاه های بسته بندی پتروشیمی وارداتی است و با اعمال تحریم های بین المللی تامین آنها به سختی انجام می شود و این شرکت دانش بنیان با ساخت ماشین آلات بسته بندی نخستین تولید کننده ماشین آلات بسته بندی پتروشیمی در کشور خواهد بود.
مدیرعامل شرکت دورنمای بسته بندی با اشاره به حمایت ها و امکانات موجود در پارک علم  وفناوری آذربایجان شرقی خاطرن نشان کرد: این شرکت از ابتدا با استقرار در پارک علم و فناوری رشد یافته است و به دنبال گسترش فعالیت های هایتک در این مجموعه است.
کارخانه تولید ماشین آلات بسته بندی صنایع نفت و گاز در قطعه ای به مساحت 982 متر مربع در مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی احداث خواهد شد.