اخبار مرتبط

    آغاز همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با شرکت چرخشگر
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/5/4
    ساعت ایجاد خبر : 21:31
    شماره خبر : 2063
    دکتر واعظی در دیدار با مدیرعامل شرکت چرخشگر بر ضرورت احصا و شناسایی چالش ها و نیازیهای فناورانه صنایع ورفع این نیازها با همکاری شرکت های فناور مستقر در پارک تاکید کرد.

    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در دیدار با مدیر عامل شرکت چرخشگر و هیات همراه،  افزایش سطح همکاری فی مابین را موجب رشد سطح فناوری و نوآوری در محصولات تولیدی این شرکت دانست و افزود:  محصولات فناورانه شرکت های مستقر در پارک میتواند بخشی از نیاز ها و چالش های شرکت چرخشگر و صنایع مرتبط با فعالیت این شرکت را مرتفع سازد. دکتر واعظی  استقرار دفتر تحقیق و توسعه شرکت چرخشگر در پارک ،   تاسیس مرکز نوآوری باز صنعتی و  برگزاری جشنواره ها و استارت آپ  های تخصصی در حوزه فعالیت شرکت چرخشگر را ، محور های اصلی همکاری با شرکت چرخشگر عنوان کرد و افزود: تجربه موفق همکاری پارک با صنایع استان بستر لازم برای توسعه ارتباطات فیمابین پارک و صنایع را فراهم نموده است و در این راستا آماده هرگونه همکاری با شرکت چرخشگر با بهره گیری از توان متخصصین و فناوران مستقر در پارک هستیم. .
    دکتر عمرانی مدیر عامل شرکت چرخشگر و هیات همراه در این برنامه  ضمن بازدید و آشنایی با برخی شرکت های فناور و مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر ضرورت گسترش همکاری های با فناوران مستقر در پارک علم  وفناوری تاکید کرد و از نیاز صنایع مخصوصا صنعت خودروسازی در زمینه تولید انواع گیربوکس های صنعتی خبر داد. دکتر عمرانی افزود : شرکت چرخشگر آماده همکاری با پارک در زمینه راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی در زمینه ساخت گیربوکس های تخصصی است.  
    گفتنی است،  شركت چرخشگر تنها توليد كننده  گيربكس های سنگين و قطعات آن برای خودروهای سواری ون و خودروهای دو ديفرانسيل و انواع خودرو های برون راهی همچون تراكتور در کشور مي باشد