اخبار مرتبط

    محصولات نوآورانه فناور محور عامل اقتدار حوزه دفاعی
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/3/28
    ساعت ایجاد خبر : 11:14
    شماره خبر : 2053
    مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی توان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در 40 سال گذشته با بهره‌گیری از محصولات نوآورانه فناور محور توانسته اقتدار لازم را در حوزه دفاعی داشته باشد.

    مهندس هدایت در دیدار با رئیس و معاونان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: به علت شرایط خاص کشور و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران همواره به دنبال نوآوری در صنعت دفاعی هستیم.
    وی با اشاره به همکاری‌های سازمان‌های زیرمجموعه با مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری خواستار همکاری نظام‌مند و پیوسته سازمان توان و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد متناسب با نیاز و آمایش جغرافیایی در کشور شد.
    مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی توان وزارت دفاعی با اشاره به ایجاد و فعالیت مرکز توسعه فناوری وزارت دفاع در 20 سال گذشته تأکید کرد: به دنبال آن هستیم که با ایجاد دفتر ارتباط سازمان توان با پارک علم و فناوری یا کارگروه مشترک همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه بین سازمان توسعه منابع انرژی توان وزارت دفاع و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی را توسعه دهیم.
    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به پتانسیل بالای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان گفت: ایجاد دفتر ارتباط سازمان توان وزارت دفاع در پارک علم و فناوری می‌تواند موجب بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شود.
    دکتر عبدالرضا واعظی افزود: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی می‌تواند با بهره‌گیری از شبکه پارک‌های علم و فناوری کشور نیازهای صنعت دفاعی در حوزه محصولات فناورانه را تأمین کند.
    به گفته وی بسیاری از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و فناوری‌های هایتک توان تأمین و تولید محصولات تحریمی رادارند.