اخبار مرتبط

    گسترش همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و اداره کل محیط زیست استان
    تاریخ ایجاد خبر : 1400/2/7
    ساعت ایجاد خبر : 7:3
    شماره خبر : 2038
    مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان شرقی صبح روز دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 به همراه هیاتی، از مجموعه عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بازدید نمود.

    رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در این برنامه  ضمن  تشکر و قدردانی از مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بابت همکاری های مشترک با پارک، بر لزوم  شناسایی شرکت های فناور و صاحبان ایده های خلاقانه در زمینه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی استان تاکید کرد. دکتر واعظی افزود اعتماد و همکاری متقابل ادارات کل محیط زیست  منطقه  و مجموعه پارک زمینه ساز رفع مشکلات زیست محیطی منطقه می باشد و لازم است در حفظ و سلامت محیط زیست از فناوری های نوین و سازگار با محیط زیست استفاده شود. 
    وی افزود : ورود کسب و کارهای دانش بنیان به حوزه انرژی و محیط زیست موجب  ارتقا فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت فعالین حوزه محیط زیست خواهد شد و محصولات و فناوری های نوین زمینه حداکثری ایجاد مشاغل سازگار با محیط زیست را فراهم می سازد.  
    رئیس پارک علم و فناوری از آمادگی پارک در زمینه برگزاری رویداد های تخصصی در حوزه حفاظت محیط زیست به منظور جذب طرح ها و ایده های فناورانه  با همکاری اداره کل محیط زیست خبر داد . دکتر واعظی همچنین خواستار همکاری بیشتر اداره کل حفاظت محیط زیست با پارک در زمینه تعیین گرید زیست محیطی برای شرکت های فناور و دانش بنیان آماده راه اندازی خط تولید صنعتی در اراضی پارک شد. 
    دکتر عباس نژاد، مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از همت پارک  برای رفع مشکلات زیست محیطی منطقه بر استفاده از ظزفیت شرکت های فناور و دانش بنیان در زمینه حل معضلات و چالش های پیش روی محیط زیست منطقه تاکید کرد.  وی با اشاره به اینکه در حوزه محیط زیست باید نگاه جامعی داشت، تصریح کرد: کیفیت محیط زیست بر کیفیت زندگی ما می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد، پس لازم است در حفظ آن کوشا باشیم.
    در انتهای نشست دکتر عباس نژاد و هیات همراه از مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری و محصولات شرکت های مستقر در پارک در حوزه حفاظت محیط زیست بازدید نمودند.