فراخوان طرح جوانه (گرنت فناوری)
Created Date : 6/2/2020 10:06:53 PM
Created Time : 22:6
News ID : 1913
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در قالب طرح جوانه - گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) حمایت می نماید.

برنامه حمایت مالی مستقیم از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری و با هدف بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در سطح کشور اجرا می شود. فاز اول این پروژه ( طرح جوانه ) مختص پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های  دکتری می باشد و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  اجرا خواهد شد.

در مراحل بعدی طرح گرنت فناوری،  حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی با محتوای تجاری‌سازی برای اعضای هیئت علمی با عنوان  گرنت شکوفایی و حمایت از فعالیت‌های شتاب‌دهی و رشد شرکت‌های نوپا با عنوان گرنت رشد اجرا خواهد شد.

کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه (تاد) از حمایت های این طرح برای انجام پروژه های خود در قالب پایان نامه های فناورانه برخوردار شوند. 

اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق سایت:                        

https://techgrant.msrt.ir

بازه ثبت نام:

 17 خرداد  لغایت 6 تیر ماه 1399