تولید دستگاه ضدعفوني محيطهاي شهري و فضاهاي اداري، كارگاهي و صنعتي برای مقابله با ویروس کرونا در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
Created Date : 3/12/2020 8:55:48 PM
Created Time : 20:55
News ID : 1892
شرکت فناور آراز ماشین، مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به تولید دستگاه جدیدی برای ضد عفونی فضاهاي كارگاهي و صنعتي شد.

در راستای بسیج همگانی برای مبارزه با ویروس کرونا ، نخستین دستگاه ضد عفونی فضاهاي كارگاهي و صنعتي علیه انواع باکتری‌های گرم مثبت و منفی و عفونت‌های بیمارستانی توسط شرکت فناور آراز ماشین  تولید شد این دستگاه قابلیت  نصب بر روی انواع خودرو سبک،  سنگین و همچنین قابلیت نصب بر روی شاسی مجزا و حمل بصورت تریلر را دارد و  با مخزن ماده ضدعفونی کننده به حجم 200 لیتر عملیات گند زدایی را انجام میدهد. در این سیستم از ماده فرمالین به عنوان ماده ضدعفونی کننده استفاده شده است .

گفتنی است شرکت آراز ماشین از سال 1395 با هدف تولید و بومی سازی به روز ترین تجهیزات راهداری و خدمات شهری در پارک علم فناوری استان آذربایجان شرقی شروع به فعالیت نموده است. این شرکت  برای اولین بار در ایران و خاورمیانه اقدام به طراحی و تولید دستگاه های واکنش سریع ترمیم حرارتی و بازیافت گرم درجای آسفالت نموده و هم اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و عزم ملی برای مقابله با آن اقدام به تولید دستگاه ضد عفونی فضاهاي كارگاهي و صنعتي نموده است.