بازدید هیات رئیسه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از مجموعه بنیاد بتن آذرآبادگان و مجتمع صنعتی تک تایر آذر
Created Date : 2/21/2020 12:37:18 PM
Created Time : 12:37
News ID : 1887
در راستای سیاست های پارک در حوزه توسعه ارتباط با صنایع استان صورت پذیرفت

هیات رئیسه  پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی روز پنجشنبه اول اسفند ماه 1398  با حضور در مجموعه بنیاد بتن و مجتمع صنعتی  تک تایر آذر ،  از بخشهای مختلف این مجموعه ها  بازدید نمودند  و زمینه همکاری بین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و صنایع مذکور  را مورد بررسی قرار دادند.
بررسی ظرفیت های مجموعه بنیاد بتن آذر آبادگان برای راه اندازی کارخانه نوآوری در حوزه ساختمان در محل کارخانه بنیاد بتن و استقرار شتاب دهنده مختص صنایع ساختمان در پارک یا همکاری بنیاد بتن به منظور تربیت و پشتیبانی از شرکت های فناور در صنعت ساختمان، رئوس مذاکرات انجام شده با شرکت بنیاد بتن بود.  در این برنامه مدیر عامل شرکت بنیاد بتن سامانه مدیریت حوادث پایش را که توسط شرکت بنیاد بتن طراحی و اجرا شده است تشریح نمود. گفتنی است واحد تحقیق و توسعه شرکت بنیاد بتن آذر آبادگان  روز چهارشنبه در در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افتتاح و آغاز  به کار کرد.
در ادامه هیات رئیسه پارک  با حضور در مجتمع صنعتی  تک تایر آذر از قسمت های مختلف این کارخانه بازدید نمودند. دکتر واعظی رئیس پارک در این برنامه ارتباط با صنایع را جزو اولویت های اصلی  پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دانست و از آمادگی و همراهی پارک با صنایع استان در راستای  رفع نیاز ها و چالش های صنایع با استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان خبر داد و از مجموعه تک تایر تبریز برای پیوستن به خانواده پارک دعوت نمود. 
كارخانه تک تایر آذر، در زمينه  بازتوليد تايرهاي مستعمل فعاليت مي كند و با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز دنيا و براساس استانداردهاي لازم تايرهاي دست دوم را بازسازي مي كند كه خدمت بزرگي به محيط زيست محسوب مي شود.